Monday 10 February 2014

tangkuban perahu: syurga crochet

Assalamualaikum

mcm2 bentuk ade...

comel2

murah2 taw

die tak guna benang nona, dia ade benang nye yg tersendiri

ade jual di bandung katanya

ade nampak...x sempat nak beli  =((((

masa g padang aritu benang ni kat sana seketui rm5...penjual kat tangkuban prahu offer seketul RM8
mahai oiiiii dia offer...x beli ler...lain r aku expert nak buat nye....

tapi ade aku beli benang jenis lain kat padang ritu








kena pandai tawar.....baru dapat murah...n berbaloi-baloi...


sempat ler sembang pasal crochet ni dengan penjual kat situ...

dia tanya aku pandai ke buat

aku terus jer tunjuk sarung phone aku tu...


dia siap cakap salah...terbalik upe nye aku buat...hehhehe...belajar online je oiii

dia siap bagi name fb dia...tapi gua lupa lorr....kata nya ramai gak org malaysia order online kat dia


kompem aku beli oiiii....rugi tak beli...beg 1, dompet kecik 1....my sis n kawan die borong nak bagi kat mmber2 dorg katanya...

deretan-deretan kedai di tangkuban perahu....penat kaki gue c buk....capet bangat...hehhehe


ni lah tangkuban perahu....hikayat kisah dayang sumbi dan anak nye sangkuriang

situ sgt sejuk...nak plak g time musim sejuk yg melanda.....rasa r mulut berasap bila bercakap...

memg aku suke ler tempat mcm gini

tapi x leh lama2...semput cium bau asap nye....







p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

No comments:

Post a Comment