mArI kaWAn-KAwAn

Tuesday, 11 February 2014

50 hidup 50 mati, itu kata M.A

Assalamualaikum

pagi2 ari dah terpajak kat klinik tu oiii...

hari ini dalam sejarah betoi r...x penah2 ku buat pagi2 terpajak kat klinik, M.A dia pun x sampai lgi time tu

tak tido malam aku dibuat nye....

nyut nyuttttt...


fuhhhhhh.....subuh2 buta menitis air mata...


sakittt ditambah ngan rasa kebas....


M.A jer ade....doktor non ade..klinik kecik 1 malaysia tu...

dia leh tanya sakittt ke sambil buat bunyi sakit..ishhhhh

ko tgk pun ko taw sakit, p tanya wat pe....

lepas die belek2 jari ku yg comel nan legam tu

tiba2 die kata 50: 50 ye

aku pun terus ...rrrrrrrrr..terkezutttt makcik

50 hidup 50 mati katanya..... x leh nak wat pe..tgk seminggu dua punya perkembangan

dia siap offer nak inject tak, tahan sakit...

uiiiiiiiii xmau inject2.... 

padahal dari rumah dah berazam kalau dia nak inject, inject je r...sakittt oi....

dia siap tanya nak surat cuti....  kalau kat U nye klinik kompem laju aku jawab nak....

kalau die bagi aku nak bagi kat sape??? kat ayah ngan mak ke, mintak pelepasan wat kerja rumah...

makin menghitam kuku aku oiii


malam tadi hapir separuh nak menjadi hitam

yang terkini 3/4 menjadi hitam legam...

dari  menurut kata M.A tu, x taw mcm ne, sebab tempat tumbersaran kuku tu (doktor pun tak penah  guna ayat ni, aku hentam jer) pun lebam dan seperti ada darah beku....so wait n see je la...
tapi aku taw jauh disudut hati MA tu kata kuku ku akan mati

menurut yg berpengalaman kata....nanti tercabut bila dah baik
disebabkan nyut nyut tu nanti dia bernanah dulu...

rrrrrr mau berapa ari aku x tido niiiiiii



dia kasi ubat bengkak ngan tahan sakit...

yang seksa nye ubat tahan sakit tu makan 2 jam selepas mamam...dah r g klinik x serapan

ubat bersarung2 sekali mkan kena makan 2 biji....bila mahu hadam... rasa nak bukak je sarung nye

ubat bengkak kena hisap atau kunyah...aduhaiiii..

uwekkkkkk....

hiduplah kuku...aku x mau kena cabut kalau dia dah meninggal.... walaupun harapan tipis... memandangkan perkembangan yang negatif



p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

4 comments:

  1. Replies
    1. pinggan jatuh kat jari kaki tu...pinggan x pecah,,kaki yg menderita...hhehhehe

      Delete
  2. Siksa sakit tu...terkena kain pun nak nagins.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sakit pun....berdenyut2 sampai tak lena nak tidur....

      Delete