mArI kaWAn-KAwAn

Tuesday, 4 February 2014

HaSiL TuAiaN 4 haRI 3 malam Di bandung

Assalamualaikum

best woi shopping dekat sana...
masuk kedai je beli..... rambang mata weiii
satu juta tak cukup (rupiah ler)
macam2 aku beli...

ni hasil untuk tiga orang



ini hanya sebahagian nye...
total kg balik untk 3 org adalah dalam 103kg termasuk baju bajan yg kitorg bawak from malaysia
x byk pun kn kitorg shopping..adalah sampai kena tahan dgn pak kastam malaysia mintak cukai...cissss sabo je ler...

nanti aku tunjuk ape yg aku beli
x mahal tapi gua suka lor..


psssstttt

cube korg tgk kain2 ni...giler tak rambang mata...





dgr kata nye murah ler, tak dapat ler harga gitu rupe  kalau kat jakel or gulatis...
contoh kalau kain lining yg semeter rm25 kat malaysia kat sana dalam belasan ringgit malaysia jer

cantik giler kan...
lagi giler kalau ko tak beli oiii
mau kitorg tak rembat...

 terbaekkk r bandung... =)




p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

No comments:

Post a Comment