mArI kaWAn-KAwAn

Tuesday, 11 February 2014

Accident di dapur

Assalamualaikum

nyut nyut nyut...

aduhai berdenyuttttt oiiiiiiii jari kaki aku ni

accident..pinggan jatuh atas kaki time nak senduk nasi

lebam..rasa nye ade darah beku bawah kuku...

ayah aku seperti biasa x kan menunjukkan  rasa simpati nye

leh dia kata "mcm mana ko wat keje, sampai pinggan blh jatuh"

mak aku siap tanya...habis r nasi berterabur...nasi dihiraukan dari kaki anak dia ni..

aduhaiii nyut nyut oiiii

ade tips tak nak hilangkan rasa sakit ni n lebam bawah kuku tu...


sila abaikan jari aku yg hitam...sebab aku mmg hitam..focus pada kuku je taw...


ayah aku kata...kena cabut r kuku tu..dah berdenyut2...


x mauuuuu

aku hanya mampu sapu minyak gamat jer...


agak2 kalau kekal mcm ni kena potong duit hantaran n mas kawin tak..... ape yg aku merepek ni


sakittttttt oiiiiiiiii


sehingga saat ini....


pinggan x pecah,  kuku aku yg cacat (harap hanya sementara jer)....

nyut nyut rasa ye....adoiiiiiiiii

sadissssssssss

makin berdenyut2..

ya Allah sembuhkanlah....





p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

No comments:

Post a Comment