Thursday 6 March 2014

MeNanG gIVEaWaY seKaLI BaGAikn MeNaNG beRkALi-KaLi

Assalamualaikum

aku kn pnah join giveaway dari ryyhan.blogspot.com n aku pnah cite kat sini
aku ingatkan dpt sekali  je lah baca free
rupa2 nye 2 bulan sekali zinio akan email tapi majalah yg sama je ler



march april pun dah dapat....
tgk menang sekali bagai menang berkali2...hohohoho


pisstttttt aku menang giveaway lagi ala yg aku joint kat sini  hehehhhehehe


ni aku share sikit pic dalam vogue living ... aku kan x kedekut (poyos giler ayat) sila jgn menyampah......dushhh..grrrrr

korg tgk gambo je r...malas nak ulas mcm pengulas sukan tu ha....

aku pun bkn baca sgt pun...tgk gambo je lebih...huhuhuahuahua

keluaran MAC-APRIL








JAN-FEB






NOV-DEC 2013






takat ni jer yg aku mampu tunjuk

ok bye 
tata titi tutu....daaaaa



p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

No comments:

Post a Comment