mArI kaWAn-KAwAn

Saturday, 22 March 2014

Susun atur: kerongsang @ pin tudung @brooch

Assalamualaikum


Aku susun je kerongsang dalam bekas ni


Tapi susah kalau nak letak mana-mana, makan space lah pulak

Bekas nye besar
Bila bawak g belajar memang letak dalam tipuware kecik
Tapi alangkah sedih nya….bila mereka bertemu maka tercabut2 lah mata nye
Sadisss
Kalau dah tercabut mata, dah cacat….maka hilanglah selera tuannye nak pakai

Byk yang dah hilang, banyakkkkkkkk yg cacat…
Beli rm10 dapat 12 pun byk yg dah hilang….
Dulu berangan nak buat koleksi brooch rama2 ni…tapi hampehhh
Mereka seolah2 hidup, terbang meninggalkan tuannya…hahahhaha
Yg paling bengang jarum berkarat (barang murah kn)…
Dulu masa dip aku g lah padang besar…bukan main byk aku borong….sadisss byk juga yg hilang
Sekrg dah malas dah…ni je yg ada…. X byk pilihan utk dipakai...yg dah lama lg tak da hati nk pakai…huahuahuahua….
Tunggulah dah ada kerja…ade duit sendiri…mungkin bertambah koleksi lagi






p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

2 comments: