mArI kaWAn-KAwAn

Friday, 27 September 2013

1st tiMe: mEnAng GiveAwAy

Assalamualaikum

alangkah indahnya hidup ini
bila aku menang giveaway ini
oleh itu ku kongsikan di sini
hahahahaha (gelak-gelak *sebab aku je yg paham)
aku adalah diantara 9 peserta yg bertuah
dgn no bertuah aku ialah 12....
tak caye ke??? tgk sini

tq kepada ryyhan.blogspot.com sebab buat giveaway ni
apa yg penting??? ofcoz r aku dapat hadiah tu dari majalah zinio
(^_^)
disebabkan kemurahan hatiku yg suci lagi murni (dah x de sape nak puji, puji r sendiri)

ko tgk ler pic vogue living from zinio ni
mls ler nak tulis panjang2
mcm ade org nak bace nye....

ini muka depan


bunga2 cinta tak kan layu...namun kan pudar kerana usia nye....

kelas ko kak jah...x men r paip biasa...golden u...awok ado??? aku non ado

x blh gulik gelantang, kemungkinan beso nye di skodeng oleh makhluk2 seperti ungas itu ado

walaupun kecil, namun kurasa budget membikin itu dapo beso 

  ringkas san bergaya...mutu keunggulan

saya suka saya suka.... nak rrrrrrr....


cantik...namun mgkin x sesuai pada diri ku....suasana serius beno dipandangan mataku ini


aku nak kerusi tu laaaaaaaaaaaaa.....putih, tulus, suci, lagi murni....ohhhh aku tertawan


        aku suke lukisan itu (lukisan ke?)



apa2 pun aku dapat dgn percuma (percuma sape x suke kn?).....dgn hanya sedikit usaha je lak tu
ada sape2 nak wat giveaway sesimple itu???
jgn malu jgn segan suruh aku joint...
hahhahahhahha



p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh 

4 comments:

  1. olooo cam best jek magazine nih..akk punya martha living...lom abes baca lg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kalau dh hbs bace share ler ek....hehehhehehe

      Delete
  2. Putih memang cantik tapi bab nak mejaganya letih...ehhh malas yg lebih sebenarnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..nak nak orang yang ganas mcm saya ni, mau dari putih tukar warna hitam terus..hehehhehe

      Delete