mArI kaWAn-KAwAn

Sunday, 6 October 2013

tasBih DigiTaL

Assalamualaikum

ni tasbih bukan biji2 tu
pijit2 kuar nombo
so taw lah jumlah tasbih kita
yg aku suka ade lampu
sebab leh pakai diwaktu mlm 
hatta di dalam selimut mahupun bawah katil 


klau ko ade  anak kecik...dgn guna tasbih ni leh lah ajo dorg guna nombor
yg ni ade bekas mcm pic tu, aku mls nk snap pic byk2, so leh campak dlm beg
mudah dibawa kemana2
rasanye leh pakai mcm jam tangan tu
ade button  tok korg picit-picit
ade button reset untuk padam kiraan zikir
ade button lampu, lampu led kot rase nye 
yg aku picit tu warna biru
housemate aku jual bkn aku
RM 10 satu biji (1 unit) TIDAK termasuk kos penghantaran/pos

kalau korg nk beli nnti aku tanya roomate aku

klau nk jimat harga pos korg share r dgn kawan2 korg or family
leh buat hadiah kepada insan tersayang

beli bagi kat aku pun blh (kesitu plak)

*aku pn x beli g...baru je tengok 

(^_^)
jgn marah







p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

1 comment:

  1. oo first time tengok jenis digital ni. Cantik pula, bermacam color.

    ReplyDelete