Friday 6 September 2013

isu: Kongsi DApur



gambo: uncle google

korg suka tak share dapur????
maksud aku ni, time ko nak masak, time tu pun ade org len menyempit/menyelit kat dapur tu,
ko nak masak dia pun nak masak, tak kesah r, adik ko ke, abg ke,kwan or sape2 jer,
time ko nak masak, dia pun masak time tu r  mungkin terhasil dialog mcm ni

dia: tolong kupas bawang lebih, aku nak guna,
dia: capaikan pisau tu, aku nak potong cili,
dia: apesal ko masak mcm tu ek? sepatut nye mcm ni la....bla bla bla
dia: pesal ko guna lesung batu, guna je r blender cepat sikit
dia: sebuk nak kacau2 gulai ko tu
dia: pesal ko masak lambat sgt??

PENAH RASA MACAM NI????
or 
KORANG TAK KISAH PUN

tetibe lak aku terpikir, kalau org yg rimas masak ade org len kat dapur and dia terpaksa seumur hidup share dapur ngan family mentua nye, mcm mana ek dia handle?????





p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah

1 comment:

  1. ikut orang kut dik..akk mcm ok je setakat ni..even dapor sempit mempit klu ada yg nk masuk sama, layan je..eheh..

    ReplyDelete