mArI kaWAn-KAwAn

Friday, 30 August 2013

TaNDa pUteRA: AkU dAh TeNGoK SeBElum KUAr PAnggUNG g... =P

dah bebeulan dah dpt tgk tanda putera (itu pn nak kecoh ke???) 
1sttime tgk citer sebelum kuar panggung
bkn ape free kot, tak payah tgk kat pawagam....hehhehhehe
ni name nye rezeki jd student..... ditayangkan atas initiative pihak U ler....
perghhh bg aku x perlu lah cerita ni di politikkan, seperti yg umum taw, tayangan nye di tangguhkan sebab campur tangan sesetengah pihak...aku x nmpk pn sgt unsur politik dlm filem ni
just tunjuk pasal kepimpinan ngan sejarah dulu....cuma sesetengah pihak sensitif pasal 13 Mei tu kot...
ala benda dah betul....terima jelah....TERIMALAH.....ohoiiiiiiiii
sumber: uncle google
ade part sedih, terharu n mcm2 g r....aku rasa kalau jiawa sentetip memg menitik air mata r....
besok merderka.........merdeka...........merdekaaaaaaaaaa......(bukan merdeka ler, tapi hari kebangsaan)
korg yg kerja merdeka r esok kn kn kn sebab esok cuti...senyummmmmmmm lah ramai2.. =) ..aku x merdeka g sebab ade 1 sem g.... =(...
apa apa pun selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke 56  
Malaysiaku Berdaulat : Tanah Tumpahnya Darahku

meh tempek sikit gambor bendera

sumber: uncle google
berkibarlah...berkibarlahhhhhh...jalur gemilang

p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah

No comments:

Post a Comment