Wednesday 12 June 2013

ISSUE KEMAS BILIK: SOPAN KAN ROOMATE SAYA =)


SeJak dUA menJAk ni aku n roomate asyik cakap pasal bilik kitorg ni ha

fuhhhhhhhhhh....

ni antara perbualan antara aku dan dia

aku: ni kalau bakal mak mentua ( ade ke?)  datang tengok kompem r boleh kna reject punye
Dia: tu lah pasal kan

 pastu aku bla, masuk bilik sambung g ckp pasal blk lagi..musykil lak aku ni ha....

Dia: kita ni kemas bilik pastu sepah balik....hari ni kemas esok sepah balik

aku: tulah pasal, kemas pastu sepah balik, (dalam hati: dia ni jangkit penyakit aku ke, dulu x ler mcm ni, biasa dia g kemas dr aku) hehehehehehe

Dia: Awak perasan tak di situ (merujuk  ayat dah KEMAS, pastu sepah balik) sebenarnya kita ni rajin je kemas bilik cuma persoalannya mcam mana nak MAINTAIN kemas tu....
 
hahahha ayat dia buat aku nak gelak.... (sebenarnya kita ni rajin je kemas bilik)


aku: tulah pasal.....hehehehe

ayat roomate aku kalau barang dia bersepah: "awak sorry taw barang saya sepah nanti saya kemas ek''

"SOPAN KAN ROOMATE SAYA"


roomate dgn dia automatic bilik ni ade warna tema k "Biru & Pink"

Biru untuk Saya, Pink untuk Dia....hehehehhehe


kepada makcik2 kat luar sana...kami bukan lah anak dara pemalas ye...hahahahhahhahaha....yolah tu... biasa r makcik dh nak exm kami bz...hahahahha......



p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah...mmmmmmmuhhh

No comments:

Post a Comment