mArI kaWAn-KAwAn

Saturday, 29 June 2013

PEndErMA Di CaRi!!!!!.....True StOrY!!!!




Ini kisah dia.....

bila sebujur tubuh sudah sempurna.....

tapi atas sebab musebab yang x pasti....akhirnya dia kehilangan sebelah matanya

amat menyedihkan dari memiliki mata yang sempurna...namun.... sudah itu takdirnya....

sapa mahu derma??????

derma sebelah mata untuk dia

tanpa sebelah mata  x sempurlah dia...

amat menyentuh perasaan...ermmmmm

ape je yg aku blh buat.... hanya memandang dengan penuh simpati...

takkan nak derma mata aku kot....kerna aku pn memerlukan mata yg sempurna

ooooooooohhhhhhhh  mata

korg lihat lah dia ni... jgn ngeri lak

dgr lah luahan rasa dia...







"di mana mataku........ohhhhh tidak...diriku dah tak sempurna seperti mu"



"adakah kerana geranganmu wahai sang lebah.....adakah engkau telah menyengatku sampai jadi begini rupa?"

"bedebah engkau wahai lebah... pergi engkau dari hidup aku"

maka jawab c lebah "amboi engkau menyalahkan aku.....ape engkau pikir aku x de keja lain....engkau tanya lah tuan engkau tu...entah entah dia yang tak reti nak jahit elok2 tak pun x reti nak mnyimpan"

amboiiiiiiiii lebah engkau mahu salahkan beta pula.....dah beta pulang ke mangligai ayah bonda beta tetiba sahaja beta melihat mata c landak sudah tiada


gara2 sapa??? sampai sekrang x dpt d knal pasti...

maka sampai sekarang butalah mata c landak... malas aku nak layan dah






p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah

4 comments:

  1. Salam me.ronazil.ab,

    Mata tak mata, comeylah design cross-stitch ni! Syabas tuan yang membuatnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam....tq...jenuh nah membuatnye =)

      Delete