mArI kaWAn-KAwAn

Friday, 10 May 2013

1st tiMe BaRaNg KeNa Curi dEngAn DasyAtnye...

                                         

                                         ‫بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
                          
                                        السلام عليكم


Bila kali peretama barang korg kena curi????

aku hilang barang tu pnah r setakat mcm tudung masa dip, n hilangkn pinggan kwn aku sebab aku tertggal kat sink...x taw r sape yg mengambik nye....

tp kecurian pertama berlaku  time hari raya huhuhuhu..... fon laktu, hadiah SPMyi  dr ayah wat ank trsyg (ayah aku xpnah bg hadiah taw ) 1st time kot.... 1 syawal lak tu...tulah dikatakn baru hbs pose dah buat dose...






tp kali ni lagi menyirap darah dibuatnye....

Kejadian pkul 11.20 minit pagi waktu malaysia, 28 April 2013, kediaman sewaan saye... grrrr time baru blik kmpg tak kuarkan lgsung laptop n brg2 lain dalm beg laptop....leh lak pencuri tu ambik time aku ade dalam rumah.... brg aku je lak tu yg kena... tp ini  kejadian ke 2 dekat rumah aku. rrrrrrrrrrrrrrrr


ikut  kiraan aku kerugian aku mencecah ke 2000 plus plus  plus.....laptop baru aku tu, baru nak msuk  setahun ngan aku.... 2 biji dompet termasuk yg dh x pkai aku pun dia ambik.... sampai ari  masuk je blk tgk kerusi tgk meja study tgk kerusi tgk meja study...huhuhuhu... pnat taw kna g buatatm kad n ic baru.... ic terus tggu sampai siap....almklumlah 5 may kn plihan raya....

 sape punya laptop i cuma copy from google image sorry ye

lebih kurang ke sebijk r laptop baru  aku yg kena curi tu, hp pavillion warna merah.... huhuhuhuhu

dah setakat itu je rezeki aku

Ape perasaan korg kalau harta benda korg kena curi, pencuri lak tak tggalkan ape2 kesan seperti pntu masuk rumah tiada kesan ompel????????

k r tata titi tutu..daaaaaaaaaa... aku sedih ni wey....

p/s: Tegurlah dan perbetulkan lah aku….sekirannya Aku salah =)….muahhhh



No comments:

Post a Comment