mArI kaWAn-KAwAn

Tuesday, 23 April 2013

kereta ohhhhh car



                                                     ‫بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


السلام عليكم


Korg taw x lagu
                                                      
Ala lagu ni…femes taw                                                      
                                                                                                    
Papaku pulg dr kota                                  
Papaku belikan kereta                                                 
Kereta kecil warna merah
Boleh ku bawa ke sekolah….                                                                                                                                             .
Heheehehe

Jom kembali berangan bersama saya…..

Ape kereta yg korg teringin beno nk milikinya???…paling tdk test drive pn jdi ler

Ferrari?                                          atau                                                     Porce???
        

                                

Oh tak mampu i…..owah owah…bak kata pepatah ukur baju di badan sendiri (susah tu nk ukur baju kt bdn sndiri)…..hahahalalala (^_^)

Agak agak aku nak kereta apa……

















Jeng          jeng          jeng........


Ini LAh dia


Vios idamanku….

 


           
Owahhhhh riban2 kot…..mampu ke teman membeli nye….hutang riban2 tu x mmpu lg nak mmbanyo nye…ate dah berkenan…nanti dh keje kumpul ler duit bayo huang dulu…hehehe…ye ler hutang tu wajib banyo ye….kang mati roh tergantung2 antara langit dan bumi (taw ko takut)…

Tp dapat kancil pun  aku pun aku bersyukur je….. nak g kalau bg free…sape nk g free????

Eh jgn pndang rendah pada kancil yg rendah tu

Cuba ko nengok pic bawah ni ha…… terkebil2 bijik mata teman nengok nye


 

                                                                     

Gambar aku  tanya pak cik google jer…mntak maaf ler sape punye kete or sape yg snap pic ni, ade di google teman ambik je ler…..hope jgn marah…..

Tp ade ke g kancil di jual di pasaran??? Kalau ade 2nd hand ler jawab ye… hehehehe

Moga tido mlm ni dpt mimpi bawak Ferrari ke…..ok gak tu….

Berangan x salah asal kn tahu bertempat…..cewahhhhh

K bye2…tata titi tutu….


p/s: Tegurlah dan perbetulkan lah aku….sekirannya Aku salah =)….muahhhh




No comments:

Post a Comment