mArI kaWAn-KAwAn

Monday, 15 April 2013

Dia Yang Pertama Tiada AkhirNya



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

السلام عليكم



Dia Yang Pertama  Tiada AkhirNya……..

mOOd: samBiL nYaNYI lagu kAt bAwAh ni (nasib baik perasan suara tu x sedap……selamat langit tu
tggi di atas x dpt dgr sore aku….kalau x banjiR 1Malaysia ni) ui ui ui….. maka bersyukurlah kamu sekalian rakyat Malaysia…….

Mari bernYAnYi bERaMAi-rAmai…….. 1….2…3 MULA…..

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

(korus)
Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri

Dia lah Yang pertama (^_^)






















Ha Ape korg IngaT SAPe ha????
Ade org PEsAn pada aku: “inGAt satu naMA setiaP masa, keMAna pun engkau pErgI” (lebih kuRg BEgITU R pEsan nye…) tp x bgtaw lak name sape….

(baca deGn pEnuh dramatik)>>>> NmuN di sUDut HAtIku ketika itu Dialah “ALLAH” Nama yg selalu perlu(wajib tu!!!!) diingati…setiap detik setiap saat nama nya perlu di hati……cewahhhhhh
Habistu ade name lain ke????? Cer cerita…. Ade SeBAraNG BANTAHAN sila angkat tAngan!!! (mcm aku nmpk)

Mohon aminkan doa saya (please)
Ya Allah, aku pohon keampunanMu
Juga keampunan buat Ayah & Emakku serta keluargaku
keampunan Juga buaT merEkA yang ada dan SinGgah dalam hidupku
YA Allah, sesungguhnya banyak dosaku, ampuknlah
YA Allah, sesungguhnya aku lalai, maka peringatkan lah aku
Ya Allah, sesungguhnya aku sering lupa, maka ingatkanlah
Ya Allah, sesungguhnya aku miskin akan ilmu Mu, maka tambahkanlah
Ya Allah, sesungguhnya aku sering malas, maka rajinkanlah
YA Allah, istiqamahkan lah aku dlm beribadah kerana aku sering tewas
Ya Allah, sesungguhnya aku lemah, maka kuatkan dan tabahkanlah aku
Ya Allah, jadikalan aku org yg bepegang teguh dengan syariatmu,
Ya Allah, jadikanlah aku serikandi Islam Mu
Ya Allah, jadikanlah aku solehah…..amin amin….

p/s: Tegurlah dan perbetulkan lah aku….sekirannya Aku salah =)….muahhhh






No comments:

Post a Comment