mArI kaWAn-KAwAn

Sunday, 21 April 2013

Ape Korg NAk Beli KALaU KOrG aDe BAnyaK2 duit?




‫بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم



السلام عليكم




jOm beRAngaN....(^_*) hehehehehe


10 perkara yg terlintas di fikiran


1. ape g tunai kn impian.....ape itu??? biarlaH rahsia..


2. beli rumah, x kesah ler beso mane rumah teman tu ek..janji berumah x mnumpg umah org...(x sabar x sabar x sabar)>>>>;sabar tu kn separuh dr iman...ape ler...


3. dah ade rumah nak deco2 ler kn kn kn duit tu wey.....bunga plastik zamn skrg pon mahal...(mcm aku pnah bli)....x beli pun aku selalu wusha harga taw...hehehehe


4. kereta pun mesti ler kena ade (eh ko empunya blog....ko lesen pn tak ade); name g berangan kn...suke suki ler

5. tiap2 bln leh beli buku n novel2.....( amboi teman nak wat perpustakaan ke) eh korg nak taw tak buku dr sekolh rndah pn ade aku simpan g...ini kn pla buku time diploma.....owahhhhhh mcm rajin beno mmbaca buku sekolah...nampok beno nipu nye awok tu




6. ha...aku kn dari kecik jarang g jalan2...ye lah x mmpu =(... ape g dah ade duit g lah melihat melihat alam ciptaan Allah ini....kalau korg nak g mana???



7. ulamakkkkkkk ai.....dah x de idea.....

8. korg bg idea sikit

9. ala teman bkn main lagi.... hutang pn keliling pinggang ribu2 gitu...ade hati nk berangn

10...oi oi oi dah stop berangan...angan2 ko tu x best lepas ni angan2 tu kasi meletop!!! skit


p/s: Tegurlah dan perbetulkan lah aku….sekirannya Aku salah =)….muahhhh

No comments:

Post a Comment