mArI kaWAn-KAwAn

Tuesday, 13 May 2014

"Duo Giveaway By Henrietta Jose"

Assalamualaikum


two prizes that i would like to have  is

 mini rainbow handmade scrapbook n  handmade scrapbook 

Saya nak menang ni sebab…saya nak jadikannya buku koleksi gambar2 perkembangan hidup, kenangan bermakna terutama perkara pertama yg dilakukan dalam hidup, dan yang penting nak dijadikan buku impian, tambahan pula saya x de photo album  rasmi. so scrapbook merangkap album/buku kehidupanku….scrapbook ni boleh di bahagikan kepada beberapa chapter

CHAPTER 1: IMPIAN HIDUP

Contoh
Top 10 SPM sekolah
Diploma, dgree, master, PhD
Percutian, rumah, kereta dan lain2
Dalam chapter ni akan ditulis yg sudah tercapai atau belum =)

CHAPTER 2:
Kenangan yg terindah,  perkara yang pertama dilakukan…..gambar2 senyummmm je kasi tepek situ

CHAPTER 3:
Gambar kenangan hidup, jatuh bangun kehidupanku

“Ketika kecil ku berlari ke tingkap dan pintu apabila terdengar bunyimu, sehingga kau mampu membuat aku jatuh dari basikal kerna ingin melihat susuk tubuhmu, selalu tertanya2 bila aku mampu dan akan menjadi penumpangmu demi melihat awan dan langit membiru”
_sapa sangka saat itu tiba-tersenyum-tanpa bicara- Alhamdulillah, kasih sayangMu cukup indah_

photo by me.ronazil.ab



Dr chapter 1-3 ianya ibarat flashback…… ‘who am I’…. =)

*setiap gambar akan diselitkan kata2 pemangkin kehidupanku
Sekeping gambar seribu maksud……

Semoga scrapbook ni terlaksana supaya blh menjadi kenangan, renungan dan pengajaran bagi generasiku (ayat mcm dah menang =P).

oh ye, kalau nk taw lebih lanjut sila klik baner, jom joint ramai-ramai.....








p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah....mmmmmuahhhh

3 comments:

  1. Thanks for joining...gud luck...mungkin boleh jd pemenang...impian itu kan penting...

    ReplyDelete