mArI kaWAn-KAwAn

Saturday, 6 July 2013

KAlaU dAh BeRbUNga taK paYAh SiRam



kalau pokok bunga ni dah berbunga tak payah siram...

cuma ketekunan dan kegigihan penanam pokok bunga ni jer yang diperlukan time mula2 nak tanam...

yelah tanam pokok sampai bebunga.... mestilah kena sabar.... start dari tanam biji benih sampailah tunggu pokok berbunga

bila dah tumbuh bunga tak perlu buat apa-apa dah...siram tak payah, baja lagilah tak payah (kenapa tak percaya?)

saaat berbungalah yang paling ditunggu-tunggu  oleh penanam pokok bunga tak gitu cik lijah......

time pokok mengeluarkan bunga itulah saat yang paling indah...yelah segala penantian akhirnya terlaksana....

nak nak pulak tgk si bunga kembang mekar.... fuhhhh best kotttttt

jom r tengok bunga yg x payah siram tu....dah berbunga biarkan jer...



tgk bunga dah nak kembang......



sekumtum bunga je...yg lain menyepi....hahahaha


tgk dah mekar kn.....so tak payah dah nak siram bagai..jimat bil air cik minah oiiiiiiiiiii




tp aku rase x siap g tu...biorkan ler dia.... apesal lah aku buat pattern ni mcm tak lawo jer....grrrrr


p/s: tEgURlaH dAn peRBETuLKAn laH sEkiranya Aku saLah

5 comments:

  1. Masa mula2 baca tadi, sangkakan you berkias2..
    "Dah berbunga, tak payah siram"??.
    Ibarat klu mcm seseorang lelaki tu dah dpt tackle seorg pompuan , tak payah jaga hatinya lagi.. :D

    Owhh!. Crostijj rupanya. Dah lama betul saya tak
    bercrostijj. Cantik bunga matahari tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha...kesitu lak awok ni.... kalau laki rupe itu harus nya kaki naik ke pipi ler jawab nye....hehehhe

      Delete
  2. Replies
    1. x dek kreatip mane nye...just follow chart jer

      Delete
  3. Lawa apa. Selamat ber-cross stitch. :)

    ReplyDelete